Full fart

Jaha,nu är det bara idag och imorron kvar sen
är det JULAFTON !!!!!
Inte klokt vad fort det gått.

Idag blir det massa att göra,jag jobbar hela dagen
imorgon å det mesta måste bli klart idag.

Barnen ska till frisören (inte Leon,jag vet att han skulle
behöva klippa sej,men jag vill inte klippa av dom fina lockarna)
Jag och barnen ska handla dom sista julklapparna.
Maten ska handlas.
Städing måte göras och sist men inte minst
alla julklappar ska slås in.

Och lite annant smått och gott ska fixas.

Jag har faktiskt hunnit kika på morgondagens V75 och
fått ihop ett litet system,så nu håller jag tummarna....
(en vinst hade ju varit en fin julklapp,hoppas kan man ju alltid......)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0