Trädgård

För er som känner mej så vet ni att jag inte är så mycket för
för trädgården.
För er som inte känner mej så kan jag tala om att jag brukar
säga :
Vi asvalterar och målar den grön :)

Som tur är ,
är jag gift med en trädgårdsanläggare så jag behöver inte
tänka så mycket på trädgården.

Nu sen vi byggt det nya huset har det hänt något konstigt med mej,
jag har börjat funderat på hur jag vill ha trädgården.
Men jag tror redan att Patri vet hur han vill ha den,man kan ju alltid komma
med förslag....
Helt otroligt att jag har blivit lite (men bara lite intressrad )av trädgården.

Så jag kan tänka mej nått åt detta hållet...................



Detta är några bilder ifrån jobb som Patric gjort,vill ni kika på mer jobb
som han gjort eller få lite tips och ideer till trädgården så kika gärna in
på hans hemsida här

Vi får väl se hur våran trädgård  blir, vi har ialla fall bestämt att pool
blir det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0