Strul med bloggen !

Om ni undrar varför jag inte uppdaterat bloggen så
beror det på att det varit strul med bloggen.
Jag har inte kunnat göra inlägg,men nu har det äntligen
fixat sej !

Här häder det allt och ingenting!
Mycket tid har gått till att tömma gammla huset!
Men lite har allt hänt här oxå !

Grovingången har fått lite hängare.


Imorgon blir det mer kort för då kommer våra nya köksmöbler :)
Hurra,äntligen slipper vi ha trädgårdsmöbler i köket !
Det är andledningen varför jag inte lagt ut några kort på köket
men imorgon så..............................

Sen behöver vi möbler till tvrummet , där har vi ju bara en matta
och en soffa som inte passar in utan måste bytas !
hoppas att vi kan åka nån gång denna vecka och köpa möbler dit !
Svårt att få ihop ledighet ihop när jag är ledig jobbar han och tvärtom :(

Jag måste bara säga att vi trivs fantastiskt bra i huset,
Funkar super bra med hundarna oxå,var lite orolig men
dom har anpassat sej väldigt bra!


Igår flyttade Breezer ner till mina föräldrar på prov, hon är
en fantastisk hund ! men hon behöver nån som har tid för


Henne,och det har mina föräldrar.
Hon kommer att få det super bra plus att om det skulle vara
nått så kommer hon till oss .
Det känns tryggt !

Nä,nu ska jag skriva lista på allt om måste handlas till huset
och planera en shoppingtur.......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0