Slut spurten !

idag har det varit väldigt mycket flackande,både på
gott och ont !

Vi tar det från början..........
Imorse ringde mina föräldrar och på förmiddan kom
dom hit. jag hade ställt en del säckar som dom skulle ha
så det var bra att bli av med lite inför flytten.
Eftersom jag hade ett ganska pressat schema idag fick dom hängaa med.
Först bar det av till huset för att köra igång lite tvätt, där var svärfar och
monterade ihop massa saker för oss.
Bra att Tommy var i huset för han fick passa Gibson.
(mina föräldras hund)

Vi fortsatte till em-möbler.
Lite shopping blev det !
Lampa till vårat sovrum


Ett soffbord tll "killarnas" vardagsrum, 1st klädbetjänt
en tavellist.
Jag var ganska nöjd.....

Sen bar det av till tanum igen och in på vår lokala möbelaffär
där jag köpte hatthylla och skoställ.

Därefter var det dax för mina föräldrar att åka hem och då åkte jag
till Uddevalla.
Där fortsatte shoppingen.
Patric hade informerat mej om att man kan inte flytta in om vi inte har en tv !!!
så jag gick in på elgiganten och kom ut med en ny tv som tur var
annars hade vi ju inte kunnat flytta in??? Eller???  ;)

Blev inte bra en tv utan 2st lampor till Leons rum.

Därefter tillbaka till huset,(Patric är kvar och fixar det sista inför morgondagen)
För er som missat vad som händer imorgon så är det slut besiktning av vårat hus !

Jag återkommer självklart imorgon så ni får höra hur besiktningen gick....................

Kommentarer
Postat av: ulle

Vad tyckte du om flytten av byrån då? Ris eller ros??

2009-04-22 @ 22:17:24
URL: http://makrames.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sådär,jag förstår tanken. Men har flyttat tillbaka den !

2009-04-22 @ 22:54:10
URL: http://kihlfalkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0