Mitt i flytten !

Nu sitter jag i vårat nya fantastiska hus och bloggar.
har väl igentligen inte tid men kände att jag ville
uppdatera  om vad som händer.

Medans jag var på jobbet hade Patric och hans föräldrar
börjat flytta.
Mycket var gjort när jag väl kom hem,så det var ju bra!

Så nu håller vi på med allt plock som ska på plats
såsom sängkläder,rullgardiner och givetvis
det viktigaste av allt enligt Patric TV:n,annars kan man
ju inte flytta in ;)


känns inte så kul att lägga ut några kort idag,
det mesta är i kartonger.
Våra köksmöbler kommer inte förren på måndag
Så i köket står trädgårdsmöblerna så länge...........



Imorgon tror jag att vi kommit bättre iordning så då blir det
mer kort !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0