Besiktning!

Nu äntligen har jag kommit hem,åkte hemmifrån
imorse och inte hemma förren nu.

Allt började i förmiddas med besikningen av huset.
Visst var man lite nervös men Patric hade full koll på allt.
Besiktnings mannen var väldigt noggran vilket vi tyckte var
bra.
Besiktningen gick bra och nu är det klart !
Som vi väntat på denna dag !!!!!!!"

 (Ni som följt våran blogg genom husbygget,
till er kan jag säga vi är inte färdiga ännu.
Först blir det garage och sen blir det pool
och gäststuga så bloggandet kommer fortsätta
......)

Efter besikningen åkte jag och Leon till Uddevalla igen.

Var väl inte så jätte sugen på att åka dit ,jag var judär igår...
Till saken hör att min bil har en gammaldags AC,
jag tror inte ens det heter Ac jag tror det kallas tvärdrag
när rutorna är nere och nackspärren ett faktum.
Känner ni till den typen av AC,kanske fler som har en sådan ?
Då är man inte så sugen på att köra till Uddevalla när det är
soligt ute.
Men jag glömde köpa en dusch igår och vi måste ha det innan vi
flyttar in !!!
Patric kan inte flytta in utan TV,jag kan inte flytta in utan dusch.
(vi är ganska olika :)

Fick köpt en dusch och lite blommor och krukor.
Därefter tillbaka till huset och sedan dess har jag städat
Jag fick lite städ hjälp eller inte?



patric fick ihop klädkammaren


killarna hjälpte till att skruva ihop möbler


Imorgon får vi se om det blir lite bilder från huset med möbler i.............................


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härligt att allt gick bra!! Hur stor är tomten igentligen, verkar som ni skall ha massa grejor där när ni är klara med huset ;)



Kram!

2009-04-23 @ 23:11:52
URL: http://nathjohansson.blogg.se/
Postat av: LindaTS

Vad roligt!

Stort GRATTIS till ert nya hem :)

2009-04-23 @ 23:14:12
URL: http://mitt-i-mossan.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Tomten är inte så stor. Men är man gift med en trädgårdsanläggare så får man plats med det mesta :)

2009-04-23 @ 23:31:01
URL: http://kihlfalkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0