Äntligen köksmöbler !

Idag har det verkligen varit fullt ös !

Hämtade Noah i skolan och passade på att ta
vägen om gammla huset och fick med mej en
hel del därifrån.
Hem,packa ur allt jag hade med mej.
Sen ringde rektorn ang byte av skola och fritids
till hösten.
Därefter fort till min svägerska och lämnade
Leon och Noah för jag skulle till frissan :)
Ett välbehövligt besök !

Hem laga mat,käka för att sen åka med Oliver
när han spelade fotbolls match.
Det var jätte roligt att vi alla åkte och tittade,
det var ju extra roligt att dom vann och att Oliver gjorde mål !

Efter allt detta var det dax att lägga alla barn för att ta itu med att
få ihop våra nya köksmöbler,som vi precis är klara med nu !
Här är dom:


Vi är super nöjda och tycker att det blev jätte bra !!!
Det är ju rätt sent nu så vi fick inte upp lampan, men hoppas
att den är på plats imorgon......................

Kommentarer
Postat av: ulle

Jäklar vad snyggt det blev!! Måste snart komma och se i verkligheten. Kanske vi kan träffas nåt i helgen nu när vi har "krypavstånd" och allt....

2009-04-29 @ 15:49:22
URL: http://makrames.blogg.se/
Postat av: sophia

Fan vad snyggt Kicki.. Måste få tummer ur å komma ner å se, jag är ju sååå nyfiken!!=)

2009-05-05 @ 10:12:50
URL: http://www.convictionselite.webs.com
Postat av: Patric svensson

Hej, vi håller på att bygga ett Myresjöhus nu o varit o kollat på ert fina hus på nätet. Vi har fastnat mycket för er fondvägg i köket. Vilket fabrikat är det på den? Mvh Patric

2009-11-06 @ 16:53:17
Postat av: Kicki

Hej! vad roligt att ni hittat min blogg!

Tapeten du undrar över är jag väldigt osäker på vad det är för fabrikat,försökte leta i mina gammla inlägg föra att hitta det men fann det inte.

Vi köpte dom i Uddevalla på kakelhuset,kanske dom kan hjälpa dig?!/Kicki

2009-11-07 @ 20:27:57
URL: http://kihlfalkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0