Träning

Fick en släng av förkylning förra veckan,
mest ont i halsen och hes.
Så det blev dåligt med springningen.

Endast 5km förra onsdagen och då var det
knappt att jag tog mej runt..

Känner mej ganska bra nu så igår var det dax
att dra på sej dojjorna och bege sej ut.
Men vad tungt det var!!!
Usch,säger jag bara :(

Det kändes att kroppen hade varit ned satt,
så dålig tid och sååå trött,helt slut!
(En bidragande orsak kan i och för sig vara
att jag tränade söndag och måndag bodypump
och att jag var sliten av det?...)



Men nu är det bara att ta nya tag och kämpa på,
det är inte långt kvar till den 11 juli då nästa lopp
ska springas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0