Ett tag sedan

Ja,det var det verkligen sen jag bloggade.

Det har ju varit jul och tiden springer ifrån en.
Tror att det är fler som känner så.

Julen har varit bra, förutom att man ätit alldeles för
mycket!!
Så annandagen var det bara att kliva på träningståget igen ;)
Det har blivit  bodypump och faktiskt 2st löparpass :)
Vädret har varit blåsigt men helt okej att springa i !!

Löpningen går väl sådär,ena gången känns det riktigt bra
nästa gång tänker jag varför håller jag på med detta??
Konstigt att det kan vara så??....
Men, jag vägrar ge upp!

På tal om träning, inte bara jag som tränar.
Igår var jag och Humlan på våran första inomhusträning.
Det var jätte roligt :) och nyttigt!!
Humlans halvsyster var där och det var verkligen roligt att träffa henne
och det märktes att dom var släkt ;)

Träningen gick över förväntan tycker jag med tanke på att det var första
gången inomhus och med helt nya hundar.


Så vi ser verkligen fram mot nästa träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0