Tisdag

Idag har jag hur många saker som helst
som jag måste göra....

Måste fixa kabel till kammeran,köpa
nya kopplingar till poolen,ordna med
presenter till killarnas skolavslutning,
baka tårta,handla plus allt annat som ska fixas.

Listan kan göras hur lååång som helst.(känns det som)
(Glömde en sak på listan, jag ska jobba oxå ;) )

Hade en tanke på att hinna springa idag
men vaknade med ont i halsen,det är inte bra:(

Får se om det känns bättre framåt kvällningen....
(ja,jag vet att man inte ska träna när man inte känner sej bra.
 Det är bara väldigt svårt att låta bli,när man bara känner sej lite
krasslig)

Kommentarer
Postat av: mariejennifer' foto&mode

Hej! Låter som en stressig dag! hoppas det löser sig :)

2011-06-14 @ 13:48:43
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0