♥ Rutan ♥

Jag var orolig innan vi åkte iväg
med Rutan igår,att vetrinären inte skulle hitta
nått och att jag inte skulle få några svar.

Nu önskar jag av hela mitt hjärta att dom
inte hade hittat nått och jag hade klarat mej
fint att leva i ovisshet!
( det hade inte Rut)

Nu sitter jag här med svaret och vetskapen om
att det finns ingen återvändo,beslutet är fattat
och våran älskade Rutan ska inte behöva må
dåligt längre!
Det är svårt att skriva om,ser nästan inte tangentbordet 
eller skärmen för alla tårar.



Ct-röntgen visade att alla lymfkörtlar i hals,lunger,mage mm
 är svullna, njurana var vätskefyllda
och "jobbade på högtyck" fanns även nya stenar i njurana.
Vad innebär detta då?
Cancer!
Finns det nått att göra?
Det finns 2 alternativ....

Det ena är att öppna upp henne,skicka lymfkörtel på
analys och är det just  den typen av cancer som vetrinären misstänker
kan den strålas och ge cellgifter,men det finns inga garantier för att
hon blir frisk.

Det andra är att sätta stopp för hennes lidande och låta
henne gå vidare........

Beslutet är taget,och jag älskar henne för mycket för att
utsätta henne för oprationer,behandlingar, smärta och ett
liv som inte är det bästa för henne...

Det var inte ett lätt beslut att fatta,helt fruktansvärt!
Mina tårara fortsätter att strömma ner och gråten
tycks aldrig ta slut....



Kommentarer
Postat av: Eva

Usch så ledsamt :(( Tänker på er!!! Många kramar Eva

2011-06-24 @ 09:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0