vab

Ja,alltså vård av barn.
Leon och Oliver är fortfarande dåliga,dom
är bättre än igår men inte bra =(
Leon är  hängig och som vanligt när han
blir sjuk så får jag inte i han nått att äta..
Och det gör ju inte saken bättre direkt.

Nån som inte är dålig och har massa energi är
denna lilla kille,han har kommi på att det är väldigt


roligt att leka med blomman på köksbordet så att det
svätter jord över hela bordet.
Tänk att allt man inte ska göra är det roligaste.
Då spelar det inte nån roll att han har två klösstativ och
massa leksaker.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu startat en ny spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html



..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik, kika gärna in o delta i den oxå =)

2009-11-17 @ 12:39:08
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0