Soff dag =)

Jag väntar med spänning på att EM möbler
ska ringa....
Våran soffa ska komma idag =) !!!!!!!!!
Håller alla tummar för att inget strular och att vi
verkligen får våran soffa idag !

Ett litet problem uppstod kring hämtningen av soffan,
den ska nämligen hämtas i Göteborg ca 15 mil härifrån.
Leon är fortfarande sjuk och inte alls pigg och Patric jobbar.
Så hur ska jag få hem den???
Jo,jag har toppen föräldrar som ska hjälpa mej att hämta soffan =) !
Så hem kommer den idag ,
Bara Em ringer nån gång...............

(Är lite tomt i huset för svärföräldrarna var här
igår och hämtade den gammla soffan.)


Kommentarer
Postat av: ulle

Så spännande med soffan! Nu måste jag verkligen snart komma bort och kolla snart!

2009-11-18 @ 22:41:21
URL: http://makrames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0