Shopping

Idag åkte vi en sväng upp till EM möbler, vi behövde
nya hallmöbler.
Jag hade sett några snygga i ett reklamblad vi fick.
Dom jag hade sett i reklamen blev det inte.
Men det blev några andra som vi fastnade för båda två=)

Patric håller på att montera upp dom just nu så
jag återkommer med kort när det är klart.

Sen inte nog med det,vi har beställt en ny soffa!!!!!!
Hurra! Äntligen inte en dag försent!!!!
Vi har velat fram och tillbaka så länge men nu
får vi den på onsdag,jiiiiiipiiiiiiiiii =)
Så här ser den ut


Jag tycker inte att den kommer till sin rätt på bilden,
den är snyggare i verkligheten.

Och så blir det denna vardagsrumsmöbel till


Nu fattas bara ett vardagsrums bord och lite "pynt"
för att göra rummet mysigt....

Kommentarer
Postat av: TWINS

coola möbler =)

2009-11-14 @ 20:12:03
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0