Klick...

Imorse sådär lagom kl 6 på morgonen när
man är på sitt bästa humör (eller inte) och lite
lätt stressad,
Vad händer då???
Jo,låser upp bilen och sätter i nyckeln
för att starta den och det ända som händer
är ett litet klick ljud =(
Den starta inte !!!!!!!
Jag var trött på bilen innan men det är
inget mot vad jag är nu !!!!!

Patric har försökt att få start på den under dagen
men inte lyckats...
Så nu står den på bilverkstan=(

En liten lagom trevlig utgift nu precis innan jul =(
INTE!!!!!

Kanske nån där ute som kan tänka sej en Ford???
Den är väldigt billig just nu....


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ïngen ford på våran gård ;p Hade det en gång i tiden men nej, inte igen om man säger som så!



Just nu kan du vinna EN VALFRI sak hos mig:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-valfri-sak-fran.html



..från en UNDERBAR inredningsbutik! =)

2009-12-01 @ 10:41:12
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0