Shoppingtur.

Idag blir det äntligen en liten shoppingtur =)!
Så nu efter frukost bär det iväg till Ullared !

Det ända orosmomentet på denna lilla tripp är
min underbara bil ;)
För er som läser min blogg så vet ni att den inte
är helt hundra..............
Jag kollar ut nu och upptäcker att det är fint väder
och det känns lite sådär att köra så långt med TD*
önskar mej klimatanläggning!
*TD betyder tvärdrag,låter och känns  lite bättre att säga TD ;)

Huset händer det inte så mycket med pga vädret......
Det är väl målning som står först på listan,tror jag.
Det står ganska mycket på just den listan....................


Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

2009-08-18 @ 09:09:41
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Jennifer ღ

Det kommer bli jätte kul :D

kram

2009-08-18 @ 09:10:07
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Marika

Åh har du oxå en låååång huslista..................Målning är bara en av 100grejer kvar............

2009-08-19 @ 09:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0