Regn,regn,regn..............

Igår förmiddas var mina föräldrar snälla( som dom alltid är)
Dom lånade ut sin bil,en nyare volvo =) till mej,som jag kunde åka med
till Uddevalla och hämta husfärgen med.
Så istället för TD* hade  jag AC eller som det oxå kallas klimatanläggning!!!
* För er som inte vet vad TD är så står det för tvärdrag ;) !
(Ni vet då nackspärr är ett faktum !)

Vilken lyxs att vara helt säker på att komma fram och tillbaka
utan att få nackspärr eller att några konstiga lampor lyser eller
att stolsvärmen på förarstolen går på och inte går att stänga av,
som hände mej när jag åkte från jobbet härom dagen.
(jag har 5mil hem) !!!!
Tror ni att jag vill ha en ny bil ?? !!!

Denna bilfärd gick riktigt bra,jag talade om för pappa när
jag skulle lämna tillbaka bilen att den var "ursotad",
Vilket betyder att jag har provat farten och axet i bilen !
Jag kan säga att den går väldigt bra.....
(Utan att avslöja för mycket ifall mina föräldrar läser detta ;) )
Kanske blir det en volvo nästa gång =)

Färgen som jag hämtade står fortfarande på baksidan orörda.
varför ?
Jo, REGN,REGN,REGN.........................

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Jag hoppas det slutar regna snart så ni får måla.

Kram Sandra

2009-08-17 @ 13:35:33
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Jennifer

svar:

aa jag är jätte laddad :)

hoppas vi hittar massor med fint ! :)

kram

2009-08-17 @ 21:17:00
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0