Målning.

För att börja med min shoppingtur i min fantastiska (inte)
bil,så gick det förvånansvärt bra.
Inga lampor som lyste,ingen stolsvärme som gick
på och inte gick att stänga av och sist men inte minst
TD:n* fungerade förträffligt ! ;)
(* = tvärdrag )
Det ända var att man fick vara noga med att inte ha på td:n
hela tiden utan lite då och då ;)
Lite fynd gjorde jag oxå,så summan av det hela är att
det var en bra shoppingtur.

Idag har det varit bra väder och Patric har börjat måla huset =)
Bilderna är lite sådär för dom är tagna på kvällen


Tänkte återkomma imorgon med nya bilder som är tagna i dagsljus.................


Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Det va Jätte kul att shoppa ! :D

kram

2009-08-21 @ 11:15:30
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Martin och Fia

Hej hej, vi har kollat en del på er blogg då vi själva står i startgroparna med att bygga Tenor en liten bit utanför Borås. Måste bara börja med att säga att ni har gjort ett jättefint hus och ni måste ha lagt ner en del jobb.

Vi gillar färgen ni målade fasaden med och tänkte kolla om vi kunde få färgnumret på både den ni till slut valde och även den mörkare varianten samt den vita till knutarna.



Sen är vi lite nyfikna på alla tillval som finns. Är det något speciellt som ni kan rekommendera eller något som ni ångrar att ni inte valde till.



Tack så länge



/Martin och Fia

2010-03-20 @ 08:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0