Kennelträff

Idag har Jag,Noah,Leon,Rut och pyret varit
på kennelträff hos Rut och pyrets uppfödare.

Verkligen super roligt att träffa så himla många "kineser"
alltså kinesiska nakenhundar/ puffar på en och samma gång.

Rut kände sej nog lite utanför hon är ju inte precis lik
den rasen kan man ju inte säga....



Men helt ensam var hon inte om att se ut såhär, några till av samma sort
var allt hemma oxå.
Hon hälsade på sina halvsyskon som hade växt rejält sen vi såg dom
sist !


Noah hälsade oxå på valparna.
Eller var det valparna som hälsade på Noah......................????


(Noah klarade sej oskadd från detta överfall ;) vill jag bara tilllägga !)

Det var en super trevlig kennelträff !!!
Tusen tack My och Jon för god mat och
 en super trevlig träff !!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fina bilder =)

kolla gärna in min nya header =)

kram jennifer

2009-08-01 @ 20:54:37
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

aa det kan jag säkert göra :D

Men vi får träffas någon dag :D

Kramar!

2009-08-02 @ 11:21:31
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0