Inför måndagen...

Idag när det är kanon väder borde man vara på stranden....
Eller??
Men, huset måste målas !!!
Det är det jag gjort idag istället för att vara på stranden.


Det hade varit betydligt roligare om det hade varit den färgen vi ska ha på
huset och inte grundfärgen !!!!

Patric,Krister och Emil håller på med förberedelser inför måndagen,
då kommer snickarna och ska göra golvet intill poolen.


Har inte hunnit provmåla med dom olika nyanserna ännu
men har goda förhoppningar om att göra det i helgen !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hur mår familjen falk då ? =D

Hoppas ni mår bra,

jag mår toppen saknar bara daviv men han kommer ju hem snat =)



Har ni redan fyllt poolen ?

Eller är det jag som är lite blind ?

hahahaha =)



Kram Jennifer

2009-08-08 @ 18:19:14
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0