Husfärgen

Jajemen då var det äntligen bestämt !!!!!
Husfärgen alltså !
Här ser ni dom två vi valde mellan,men det blev ingen av dom......,det blev


den nyansen som är mitt imellan dessa !
Jag gillar den mörka, men vi kör på den som är snäppet
ljusare och tycker vi att den inte blir bra så ska ju ändå huset målas
2gånger och då får vi måla med den mörka andra gången.......

Så idag bär det av till Uddevalla för att hämta färgen,
jag håller tummarna för upphåll så vi får målat i helgen.

Återkommer givetvis med nya kort så ni får se hur färgen på
huset blir.............

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att Tant dratt i gång första tävlingen på länge..en tävling där du har chans att vinna ett presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik!



http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort.html



Kika gärna in =)

2009-08-14 @ 11:09:23
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Vad snyggt du har fått det i bloggen,

du har möjligtvis inte fått hjälp utav någon...

2009-08-15 @ 10:21:24
Postat av: Kicki

Jo,det har jag.

Min duktiga brorsdotter har gjort om min blogg.

Jag tycker att den blev jätte snygg !!!!

2009-08-15 @ 10:29:04
URL: http://kihlfalkens.blogg.se/
Postat av: faster lotta

ja så fin färg jag blev så glad. bra val !!!!!!allt väl med er jag mår bra å jobbar som bare den hoppas vi ses i höst kram kram

2009-09-01 @ 13:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0