Tenor !

Pratade med en av mina vänner häromdagen,
han visste inte att jag bloggade om huset,så han fick adressen av mej.
Han gick in och tittade och sa :

Vad fint det är inne men hur ser det ut på utsidan ?
Hur ser själva huset ut?

Då slog det mej att jag lagt ut jättemycket kort på
insidan av huset men inte utsidan.
Såhär kommer lite kort på själva huset !



När jag tittar på bilderna på huset tänker jag:
- vad rätt vi valde !!!!!!
Vi är så super nöjda med vårat Tenor från Myresjöhus!!!!!!

Kommentarer
Postat av: LindaTS

Mycket bra val! :)



Vårt inflyttningsdatum är i början av juli, men vi hoppas komma in tidigare.



Lycka till imorgon!

2009-04-22 @ 23:11:34
URL: http://mitt-i-mossan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0